Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Να κάνει η μητέρα μου το εμβόλιο του Κορωνοιού


Ερώτημα που απασχολεί πολλούς από εμάς...Να κάνει η μητέρα μου το εμβόλιο του Κορωνοιού, θα κινδυνέψει? Ρωτάω εγώ... η μητέρα μου βρίσκεται στον 10ο οίκο και έχει κυβερνήτη τον Δία στον Υδροχόο και στον 8ο οίκο, στον οίκο των κρίσιμων καταστάσεων και του θανάτου. Το εμβόλιο είναι ο Άρης στον Ταύρο σε αδυναμία, στον 10ο οίκο και σε μικτή αμοιβαία υποδοχή με την Αφροδίτη . Δεν το λες κακό ωστόσο δεν έχει σχέση με τη μαμά.

Η Σελήνη στον Ταύρο και στην έξαρση της είμαι εγώ που προσπαθούσα να την πείσω να μην το κάνει γιατί δεν μου άρεσε ο οίκος που βρισκόταν, σε τετράγωνο με τον Ερμή, προσπαθώ να το εκλογικεύσω όσο μπορώ και να την αφήσω να αποφασίσει χωρίς πίεση...Αποφασίζει να το κάνει, κλείσαμε ραντεβού και μας την γύρισαν τα μπρος πίσω γιατί είναι αλλεργική και δεν αναλάμβαναν να της το κάνουν. Αν άκουγε την κόρη της και εμπιστευόταν την Ωριαία Αστρολογία, θα γλίτωνε την ταλαιπωρία.

Τόσο απλά και μοναδικά απαντά μόνο η Ωριαία Αστρολογία


Τίνα Ζαχαριάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: