Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020

Ανάδρομος Ερμής στους Ιχθείς 17 / 2 έως 4 / 3



Να θυμηθώ να μην εκφράσω τις σκέψεις μου δυνατά, γιατί «Στου κουφού στην πόρτα όσο θέλεις βρόντα».

Να θυμηθώ να μην πω ψέματα ή παραπλανήσω κάποιον, γιατί «Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια»

Να θυμηθώ να μην πιστέψω όλα όσα μου λένε γιατί «Μες τα πολλά παινέματα τα πιο πολλά είναι ψέματα»

Να θυμηθώ να μην ανακοινώσω τα σχέδια μου, γιατί  «Λίγοι άνθρωποι το έχουν στη φύση τους αυτό, να τιμούν χωρίς ζηλοφθονία τον ευτυχισμένο φίλο τους»

Να θυμηθώ να βασιστώ στη διαίσθηση μου,  γιατί «Η διαίσθηση είναι η υψηλότερη μορφή ευφυΐας»

Να θυμηθώ να μην ασκώ κακοπροαίρετη κριτική, γιατί «Ο ανώτερος άνθρωπος κρίνει τον εαυτό του, ο κατώτερος , τους άλλους»

Να θυμηθώ να μείνω μόνος μου, να κάνω την αυτοκριτική μου, να δώσω χώρο και χρόνο στους γύρω μου να κάνουν τη δική τους, χωρίς να βιαστώ να πάρω αποφάσεις. Όταν αυτή γίνει με το καλό, τότε θα είμαι άξιος και ικανός να αποφασίσω ποιος και τι με ωφελεί, τι επιδιώκω να κερδίσω, τι είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω γι αυτά που πραγματικά επιθυμώ και τέλος να βρω με  ποιο τρόπο θα δράσω.

Να θυμηθώ να μην πάρω σοβαρές αποφάσεις για τη ζωή τη δική μου και όλων όσων εξαρτώνται από εμένα μιας και θα υπάρχει παντελής έλλειψη λογικής και κριτικής ικανότητας.

Να θυμηθώ  να εκφράσω τις όποιες καλλιτεχνικές  ανησυχίες και ταλέντα διαθέτω, γιατί εκφράζοντας τα, θα εξωτερικεύσω ένα κομμάτι του εαυτού μου.

Να θυμηθώ να μην αγοράσω μηχανήματα (υπολογιστή, κουζίνα, πλυντήριο)  οχήματα (ποδήλατο, αυτοκίνητο κτλ.) αντίθετα να  επισκευάσω όλα όσα έχουν φθορές και βλάβες. 

Και τέλος, να θυμηθώ πώς να είμαι άνθρωπος, αν φυσικά διαθέτω αυτό το χαρακτηριστικό  μιας και η  ανθρωπιά δεν είναι επίκτητη…

Κάποιοι την  έχουμε, κάποιοι  δεν την έχουμε. 

Ζαχαριάδου Τίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: